onsdag den 9. januar 2013

Lidt nyt i stuen

Mellem jul og nytår fik vi ordnet lidt småting herhjemme, bl.a. kom de sidste hylder op i stuen
Den ene var disse over fjernsynet. I bryllupsgave fik vi rigtig mange fine ting, og syntes ikke rigtig jeg kunne finde plads til dem. Nu har jeg ihvertfald fået lidt plads, så kan jeg gå og bytte lidt rundt for at finde ud af hvad der præcis skal være på hylden. Lige nu ser den sådan ud.




Vores hyggehjørne fik også lige lidt flere hylder, så er det eneste der mangler her nogle lamper, men det syntes jeg er virkelig svært at finde, vil nemlig gerne have nogle der kan sidde på væggen og ikke være af glas. Men mon ikke jeg finder nogle lige pludselig :-)


Og så kom der lige et par puder mere gennem maskinen - og så er det vist nok for nu med puder.


1 kommentar: