tirsdag den 8. januar 2013

Et nyt kapitel

....starter i morgen. I morgen starter jeg nemlig på arbejde efter barsel. Jeg har været hjemme i over et år, da jeg først var sygemeldt med bækkenløsning, så jeg glæder mig til at komme tilbage. Både til en masse dejlige kollegaer, men også at få en "normal" hverdag igen. Jeg har virkelig nydt at gå hjemme, alt den tid der har været til både familie og alt det kreative, men en ting er jeg sikker på, jeg er ikke skabt til at gå hjemme.
Jeg er et meget struktureret menneske, og ville egentlig gerne vide, hvad der skulle ske hver dag den næste måned hvis jeg kunne, så jeg glæder mig til der kommer lidt mere struktur ind i hverdagen.
Der er bare lige det problem, at der stadigvæk er mange ting på min to-do liste :-)
En ting fik jeg da streget i dag, jeg fik lavet en lille madras og en dyne til dukkelise, hun skal jo ikke fryse i hendes nye dukkevogn :-)


Fik lavet titte-kant på dynen.
Stoffet er fra Stof og Stuff


Kan slet ikke forstå at min lille pige snart fylder 1 år, og faktisk så er hun næsten gående. Hun tager ihvertfald 8-10 skridt i træk, så det varer ikke længe før hun suser afsted :-)

Jeg er spændt på hvor meget bloggeri det bliver til fremover, men med to fri dage om ugen, mon så ikke der kommer et indlæg i ny og næ :-)

1 kommentar:

  1. God arbejdslyst, kan på ingen måde selv tænke på det endnu, men der er heldigvis også lang tid til jeg skal starte.
    Hvor er det noget lækkert stof, og super fint med tittebånd. Det ser meget prof ud.

    SvarSlet