lørdag den 19. januar 2013

Gang i sprutterne....

Det bliver ikke til så meget bloggen herfra i øjeblikket, da det er begrænset hvad jeg får fremstillet. Jeg er jo startet på arbejdeet, det er rigtig dejligt at komme igang igen, men også hårdt at være afsted væk hjemmefra 12 timer om dagen tre dage om ugen. Oven i det hele har Emil været syg et par dage og så fik han også lige skoldkopper i torsdags, så nu venter vi bare på at Andrea også får det :-)

Fik i aften endelig lidt tid til at kigge lidt med rundt omkring i blogland og fik også set dette fantastiske initiativ fra Josefine. Så tror mit første projekt skal være, at få lavet ihvertfald en sprutte til den fantastiske indsamling. Og skulle der læse nogle med her, som ikke har en blog, men gerne vil hækle en sprutte eller to, så skal jeg gerne sende dem med min/mine (ved ihvertfald der er nogle hæklere der læser med ) ;-)




Håber at Josefine kan tage rigtig mange fine sprutter med til Skejby.

Tror jeg går igang med en med det samme :-)
Fortsat god weekend.



2 kommentarer: