lørdag den 1. december 2012

Jeg nåede det...

Adventskrans, kalenderlys, honningkagedej og de sidste gaver til pakkekalendere er klar.







Den ene pakkekalender er til min mor, hvor min søster laver den anden halvdel, mens den anden er til Jacobs forældre.
Det er nemlig sådan at vores børn er så heldige at de får en pakke hver søndag af deres bedsteforældre, så vi har i år bestemt at Emil ikke får en pakke fra julemanden hver dag, men mon ikke julemanden kommer forbi engang imellem med en lille pakke (det tror moderen at han gør). Han får dog en Lego julekalender i år, den har han bare rigtig gerne ville have, så mon ikke det går :-)

Adventskransen og kalenderlyset minder nok lidt om det jeg plejer at lave, men jeg kan godt li den enkelt, med mos og bare en lille smule pynt. Fra brylluppet havde vi en masse lys tilbage, så jeg har valgt at bruge nogle af dem til adventskransen, så går det nok at de har været lidt brændt. Dådyrene er mest for Emil's skyld, men de er da meget søde.

Jeg har forresten med hjælp fra svigermor fået lavet lidt om på opskriften til de hæklede juletræer, så nu er der kommet lidt gang i produktionen, men det viser jeg en anden dag. 

Rigtig glædelig 1. december

2 kommentarer:

  1. Endnu engang er det dejlige billeder du viser. Der er altså bare noget fantastisk iver sådan en pakkekalender;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Pakkekalenderne bragte også stor lykke :-)

      Slet