fredag den 23. november 2012

For stort et træ...

Jeg har rundt omkring i blogland, bl.a. her, set de fine hæklede juletræer. Dem skulle jeg også prøve, men efter at have hæklet et gik det sjove lidt af det, for jeg syntes godt nok det er noget stort, eller ihvertfald større end jeg troede de ville blive.
Jeg har hæklet det på nål 3 i almindelig bomuldsgarn, men hvis nu jeg lige får taget mig sammen tror jeg lige, at jeg prøver og lave et nyt med en 2,5, eller er det bare mig der hækler meget løst??

Fik ikke lige hæftet ender.....
Men det er jo fredag aften = fredagsslik.
Jacob er til julefrokost, så Emil og mig hyggede os til Disney sjov.




Nu er der ro, jeg har sat mig i sofaen med en sjov film på skærmen og overvejer at finde hæklenålen frem, men måske får den lov at ligge i aften....

Lader op til i morgen hvor den står på hygge med den dejligste mødregruppe og endnu en aften alene hjemme med børnene :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar