torsdag den 22. november 2012

Bryllups cupcakes

Jeg har aldrig fået vist jer et billed af alle de cupcakes jeg lavede til vores bryllup.....
Der er også lige det problem, at jeg faktisk kun har et billed af resterne.....



Utroligt nok er der ingen der har taget et billed af alle de flotte cupcakes inden de var spist. Vores gæster fik kagerne mens vi fik taget billeder, så det ene billed vi har, var et vores fotograf tog da vi kom tilbage, men skidt pyt, de var super flotte og alle gæsterne var helt vilde med dem.

Jeg skrev i et indlæg her om hvilke jeg havde valgt og hvor jeg havde købt formene. Formene havde jeg haft meget svært ved at vælge inden, da jeg gerne ville have nogle i efterårsfarver, som kunne holde farven og ikke mindst holde til at blive frosset. Jeg fandt frem til Anettes lille shop her. Anette havde dog aldrig prøvet at fryse hendes forme, men jeg kan kun sige, at det kan man sagtens, så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Anettes favoritter :-)
Jeg bagte alle cupcakes ca. 2 uger før brylluppet, puttede dem i fryseren og pyntede dem så dagen før. Det gjorde bestemt ingenting, at de havde været frosset og på køl. Og som i kan se på billedet var formene stadigvæk meget flotte i farverne.

Jeg havde selv lavet alle blomsterne til at pynte dem med, og da der var nogle tilovers kunne der blive til et par værtindegaver. For et stykke tid siden, så jeg at Josefine havde lavet sådan nogle smarte små ugler, så det måtte jeg også lige prøve, og wupti så havde jeg lavet sådan en her


Uglen er printet her.

Da jeg sad og kiggede efter billedet med kagerne, faldt jeg lige over et par stykker mere, får jo aldrig nok af at kigge på alle de fantastiske billeder, fra vores fantastiske dag - håber i også kan holde ud at se dem :-)

Man følte sig jo helt kongelig i sin egen Jaguar :-)

Min virkelig flotte brudebuket, som en sød venindes mor har lavet, den var bare lige som jeg havde drømt om.

Min dejlige familie :-)

4 kommentarer:

  1. Trine, syns bare i ser total glade og lykkelige ud. Rigtig dejligt at se.

    SvarSlet
  2. Endnu engang stort tillykke!
    Og tak for linket. Hvor er det bare noget lækkert indhold i ugleposen;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og selvtak :-) Blev jo også inspireret af dine fine ugleposer :-)

      Slet