onsdag den 5. december 2012

Et nyt kapitel...

Er startet hos os i dag, da Andrea har første dag alene i dagplejen.
Jeg har det faktisk ok med at aflevere hende, men syntes også det er mærkeligt, at jeg nu har en hel formiddag hjemme uden hende - men tænk alt det jeg vil kunne få lavet :-)
Vi har valgt en privat dagplejemor, den samme som Emil havde. Vi kunne ikke forstille os at aflevere hende andre steder, stedet er helt fantastisk og hele familien er vilde med dagplejebørnene. Samtidig er det ude på landet hvor de har en masse dyr, og bare nyder at være ude en stor del af tiden. Så selvom det er svært at aflevere hende, ved jeg hun har det rigtig godt ,og kommer til at elske at være der.
Jeg er så heldig at have hele december måned herhjemme, starter først på arbejde den 7. januar, så det er jo helt fantastisk. Mon ikke jeg skulle få lavet en prioriteret liste over hvad jeg gerne vil have lavet inden måneden er omme :-)
Første projekt er at få den her færdig


En rund pude efter denne DIY hos Lutter Idyl, der mangler ca. 10 omgange så mon ikke den er færdig inden dagen er omme.
Har ihvertfald lige sat mig med en kop kaffe fra den her


Min søster fik ikke brugt den i øjeblikket, så jeg var så heldig at få lov at låne den. Jeg er ikke den stor kaffedrikker, men vil gerne have kaffe når den kommer herfra og latte og cacao og chai latte og ...., så skal helt sikkert nok få den brugt :-)
Tak søs :-)

Hver gang vi skal bage har Emil gerne ville lave en fin juletræskage fra en af AMO's bagebøger, da vi så i weekenden fik gæster var der en god anledning til at få den lavet.


Den var faktisk meget nem at lave.Vi tilføjede både hakket chokolade og mandler til dejen hvilket ikke gjorde den dårligere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar