torsdag den 6. december 2012

Hæklet juletræer

Så fik jeg taget billeder af mine hæklet juletræer, syntes den opskrift jeg først havde fundet ikke rigtig fungerede, men så var det godt svigermor lige lavede lidt om på det, og vupti så havde jeg en hel række. Har ikke lige fundet det rette sted de skal hænge, men det finder jeg sikkert.


I mandags var der bedsteforældredag i børnehaven, der skulle laves dekorationer, så mormor havde sørget for at de fik lavet hele to dekorationer, bl.a. denne


Kan i ane sneen i baggrunden? Det gør da ikke decembermåned mindre hyggelig :-)

2 kommentarer:

  1. De er bare så fine de juletræer. Når desværre ikke selv at prøve om jeg kan hækle dem. Men til næste år skal det prøves. Super fin dekoration de fik lavet. Og du har ret - sneen gør helt sikkert december meget mere hyggelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er også altid godt at have noget tilgode. Jeg har jo barsel lidt endnu, så skal have fyldt lidt op på kreakontoen:-)

      Slet