onsdag den 12. december 2012

Flere puder

Selvom hovedet er meget tungt og næsen er snottet så skal der bare produceres lidt så længe lille pigen er i dagpleje.
Det kom der i formiddag disse puder ud af



Et par røde til hyggehjørnet. De er syet i immiteret læder fra Stof og Stil, syntes de er blevet rigtig fede. Der var bare lige det problem, at da de skulle syes sammen (jeg syr nemlig ikke lynlåse i) blev det meget tydeligt og det gik faktisk næsten i stykker, men så var det godt, at der lige var lidt tryklåse på lager.
Syntes faktisk det blev ok, men tror måske at hvis jeg skal sy nogle flere vil jeg sætte lynlås i.


For længe siden købte jeg noget stof fordi jeg syntes det var fint og kunne blive til nogle søde puder. Har aldrig fået dem syet, men nu fik jeg endelig købt nogle puder i størrelsen og syet endnu et par puder.
Hvor de lige kommer til at stå ved jeg ikke, men tror de ender i soveværelset :-)


Og så tror jeg da lige at resten af dagen skal bruges på at afprøve alle dem her


måske ikke allesammen....
Bestilte min flotte præmie i går og under 24 timer efter blev den leveret lige til min dør, det er da rigtig god service fra både Kaffekapslen og GLS. Og så var der lige en pose chokolader med....Uhhmm....

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt id alt sammen. Lidt fint med de røde puder, jeg tænker næsten altid kun i drengefaver, men nok ikke så mærkeligt med al den testetoron her.
    Dejligt med en omgang kaffe;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine, tror også først det er efter at Andrea er kommet til jeg er blevet lidt bedre til at bruge lidt flere "pige" farver, men syntes det er fint at mikse det hele lidt :-)

      Slet
  2. Det passer godt sammen med de puder ;)og lækkert med al den kakao!
    og en rigtig flot blog ;)

    Tag et smut fobi min blog, hvis du lyster ;) smid gerne en kommentar, eller vi kunne følges?
    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg kigger gerne forbi din blog :-)

      Slet