tirsdag den 18. december 2012

Dejlig weekend i Århus

Vores weekend blev brugt i Århus - en dejlig bryllupsgave.
Vi fik faktisk ingen billeder taget overhovedet, men vi nød en weekend uden børn, masser af julegave indkøb, god mad og hygge.
Nu vi var i Århus skulle jeg naturligvis se den nye Smuksak og lidt købte jeg da også med derfra.


Fine knapper fra Frk. Turkis, strygemærker fra XoEinDing og øreringe fra Ohdeer. Det er en rigtig fin lille butik de har fået, så kommer du forbi Århus er det et must :-)

På vej derfra kom vi jo lige forbi en anden fin butik, en butik jeg kun kendte fra nettet, men hold da op en butik. Der var simpelthen de fineste stoffer, så meget at det var næsten helt uoverskueligt. Men lidt fik jeg da med derfra.


Selvfølgelig skulle vi også en tur i Den Gamle by, det er altså bare et fantastisk sted at komme når mørket er ved at sænke sig, gaderne er fyldt med mennesker og det summer af jul overalt. 
Vi havde ikke kameraet med, men mon ikke også mange af jer kender den specielle stemning :-)
Vi fik købt et par ting i Den Gamle by, men en ting er særlig fin og vil få en særlig plads herhjemme hver jul, nemlig denne lille dreng.


Er sikker på vi hvert år vil glæde os over den, og tænke tilbage på en dejlig weekend i Århus :-)

6 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har fundet.
    Det er virkelig en fin butik den smuksak, jeg skal også lige forbi idag, er vist nød til at købe en galakse jeg så sidst:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Galakse? Var det de fine billeder der hang bag disken, de var nemlig også fine :-)

      Slet
  2. Lyder som en rigtig dejlig weekend. Super fine ting, er helt vild med øreringene :) Vi har ellers lige været i Skejby, hvor der også blev tid til en tur i Århus, men var ikke lige klar over hvor jeg kunne finde smuksak butikken.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt en dejlig weekend. Jeg tror også jeg skulle have købt nogle flere øreringe, de er rigtig fine og til en meget meget fornuftig pris :-)

      Slet
  3. Hvor er det sjovt at se vores produkter hos nye ejere. Jeg håber, du får noget super fint ud af strygemærkerne :)

    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal helt sikkert finde på noget med strygemærkerne, bor desværre et stykke fra jeres fine butik men nu har du jo også en Web-shop, super fedt :-)

      Slet