tirsdag den 11. december 2012

Heldige mig...

Jeg har været så heldig at vinde en give-away hos Kreafasanen.
Det er virkelig en fed præmie og specielt lige nu hvor jeg har fået denne af min søster


Jeg har nemlig vundet 250 kr. til Kaffekapslendet kan jo ikke passe bedre, og så kan jeg  få prøvet nogle nye varianter.
Det er også hårdt tiltrængt lige i øjeblikket, for jeg er blevet godt snottet og har måtte overgive mig til sofaen. Men så er det jo godt at man stadigvæk kan hækle, for så skidt har jeg det heldigvis ikke endnu.

Jeg vil helt sikkert gøre alt for at blive frisk til weekenden, for der skal Jacob og mig på kærestetur (hedder det det når det er en bryllupsgave?). Vi fik nemlig et weekendophold i bryllupsgave, så vi skal tilbringe weekenden i Århus - helt alene :-) Det bliver rigtig dejligt, bare hygge os, købe julegaver, spise noget godt mad, i den Gamle By og hvad vi nu ellers finder på :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar