mandag den 4. juni 2012

Wulle, Wulle, Wap, Wap

Vi har tilbragt en weekend sammen med dem her

Vi har været i Jesperhus med hele familien, det har været en rigtig dejlig weekend.

Vi har de sidste to år holdt sommerferie deroppe så vi kender stedet og kan varmt anbefale det.
Der er noget for alle uanset om man er 4 måneder som Andrea eller 80 år som min mormor, så vi har virkelig hygget os.

Der blev afholdt vores egen lille fiskekonkurrence


Her hjælper Emil farmand med at trække fisk nr. 4 i land, de blev vist familiens bedste fiskere :-)

Jeg tror samtlige ponyer blev afprøvet, men tarzan var vist den sejeste

Selvom der var en masse der skulle prøves og ses fik vi også tid til afslapning


Så kan bare varmt anbefale en ferie i Jesperhus, der er noget for alle og de er virkelig vilde med børnefamilier :-)

Jeg har også haft hæklenålen fremme og har fået "smurt" lidt til frokosten.
Hvis Emil kunne vælge skulle hans madpakke se sådan ud.
En med kødpølse og agurk, en med spegepølse og en leverpostej med remoulade (som faderen har lært ham at spise).
Jeg har hæklet det efter at have set her hvad Josefine har lavet, hun er bare super dygtig og her får jeg en del inspration fra til små hækleprojekter.





6 kommentarer:

  1. Skønne weekend-billeder :)
    Jesperhus er et dejligt dejligt sted!!! Vi har også holdt ferie dér et år - og hvert år besøger vi parken :)
    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, er helt sikker på vi nok skal komme til at holde ferie deroppe igen :-)

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, har ikke været der siden jeg var barn, men måske vi skal tage der op igen.
    Tak for linket, og de søde ord, og dine maddet er virkelig også fine, selv om jeg ikke helt kan få lyst til leverpostej med remoulade.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan varmt anbefales, et supet sted hvor der er en masse at give sig til :-) Jeg må indrømme at de der leverpostej madder kan heller ikke friste mig, dem får de for sig selv :-)

      Slet
  3. Hej trine
    Hvor er dine madder bare fine!! Og Andrea bliver bare så stor og ser så veltilpas ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette! Ja Andrea bliver virkelig stor, tiden flyver jo afsted. Er i klar til "fængslet" på onsdag? Tror Jacob er helt klar :-)

      Slet