tirsdag den 5. juni 2012

Den jeg er..


Der er dage man bare ved kommer til at være en svær dag hvor der bliver grædt nogle tårer, sådan en dag har jeg i dag.
Det er 4 måneder siden jeg mistede min far og jeg savner ham hver dag, så har i dag fundet lidt ro ved at lytte til den her

"Den jeg er" af Rasmus Seebach

Jeg vil naturligvis gerne fejre Jacob i dag sammen med Emil og Andrea for han er jo far her, men der er ingen tvivl om at mine tanker i dag går til min egen far, jeg er dog sikker på han har det godt hvor han er :-)



2 kommentarer:

  1. Et kæmpe kram til dig Trine - og ja sådan nogle dage kommer uden at man er herre over det og det vigtigste er vel bare at man giver sig tid til være i de dage, hvis du forstår. Det er vist en eneste vej for at lære at leve med sorgen, helt igennem kommer man jo aldrig efter min mening og måske det heller ikke er meningen...

    SvarSlet
  2. Tak Mette! Jeg tror du har ret, det er ikke meningen at man skal komme sig helt over sådan en sorg bare lære at leve med den.

    SvarSlet