fredag den 8. juni 2012

Fredags hygge :-)

I dag har været en rigtig hygge dag, jeg har brugt det meste af formiddagen på at kigge på kjoler, flotte kjoler, rigtig flotte kjole og hold da op hvor er der mange muligheder.
Kjolerne jeg har kigget på er bl.a. dem her






Kjolerne er alle fundet her

Er spændt på hvad det ender med, for man vælger vel sjældent det man havde regnet med.
Men er da lige ved at få stress da jeg læste ved en af forhandlerne at de fleste havde købt deres kjole minimum 1/2 år før de skulle giftes.....

Jeg fik også lavet Andreas sættekasse færdig, så er den klar til hun flytter ind til storebror, men der mangler nu også lidt hygge ting til den, det må jeg have fundet :-)




Emil hyggede sig samtidig med bl.a. at skære papir ud, imens lillesøster så på.

Nu har jeg sat mig i sofaen med fredags "slik" og Boligliv, som Jacob var så sød at have med hjem i dag :-)

10 kommentarer:

  1. Sikke da en dejlig omgang fredagshygge :O) Super flotte kjoler. Glæder mig til det bliver min tur :)
    Og den sættekasse er da bare blevet rigtig flot

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan en hygge fredag kan man godt bruge flere af, så gør det ikke så meget at det regner :-)
      Kan godt forstå du glæder dig, det gør jeg bestemt også :-)

      Slet
  2. Sikke nogle smukke kjoler, og nej jeg fant først den rigtige da jeg havde været nede at prøve en masse.
    Jeg var nu heller ikke ude i vildt god tid, og jeg fandt da lige det jeg drømte om. Hvis ikke du finder en, så har jeg min hængende:-)
    Det ser ud til at have været en fantastisk fredag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at det ikke bare mig der er sent ude, og man stadigvæk godt kan finde det man drømmer om - men hvad drømmer man om det syntes jeg er svært :-)
      Har set din kjole og den er bare rigtig flot, så hvis ikke jeg finder noget kan det godt være jeg vender tilbage :-) Er vild med de små "ærmer" der er på din.
      De luftballoner i sendte afsted, ved du hvor de er købt?

      Slet
  3. Hej Trine. Hvor fint :) er ret vild med den med den lille sløjfe og glæder mig til at se dig, du bliver under alle omstændigheder skøn!! Hvor ligner Andrea bare Emil nu synes jeg :) og lækker slik skål der på billedet :)
    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette! Jeg er også helt vild spændt på hvad det ender med af kjole, garanteret ikke det jeg havde regnet med :-)
      Jeg tror også hun ligner Emil mere og mere :-)
      Knus Trine

      Slet
  4. Planen er at min skal sælges, har bare ikke haft den forbi rens endnu.
    Tak for de fine ord.
    Luftballongerne var en gave fra vores forældre, men skal da nok lige spørge min mor hvor de fik dem fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser lige om jeg finder en, ellers kan det være jeg gerne vil prøve din.
      Det ville være rigtig dejligt hvis du vil høre hvor de købte dem.

      Slet
  5. Hvor er det bare nogle smukke kjoler <3

    www.voresmini.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg syntes også de er super flotte, men det er faktisk ikke en af dem jeg har bestemt mig for, men en helt anden :-) Så nu er jeg klar med kjolen ihvertfald :-)

      Slet