fredag den 15. juni 2012

Wallstickers

Ugen herhjemme er gået med at hygge os og så er jeg kommet i gang med at lave en masse wall stickers, det er super sjovt og hvor er der bare mange ting jeg gerne vil prøve at lave hvis bare der var nogle flere timer i døgnet.
Det første jeg har fået lavet er til døren til Emil og Andreas værelse







Mens jeg var igang blev Emil og mig enige om at der også skulle være en dør til den lille mus (hvis der skulle komme sådan en), ellers mente Emil at Charlie kunne bruge den (Charlie er vores han kat :-))


I eftermiddag skal vi til afskedsreception hos Jacobs far da han går på efterløn.
Vi har købt et abbonement på bladet "Gør det selv", så han ikke kommer til at kede sig, ellers skal vi nok hjælpe ham med at finde på noget at lave....
Det skal siges at han er meget dygtig med sine hænder og kan rigtig mange ting, faktisk næsten alt, vi håber han kan få lidt ny inspration i bladet, ellers kan vi andre få nogle gode ideer som han så kan føre ud i livet for os :-)

Jeg har sat en lille TO-DO liste på hvis nu han ikke ved hvad han skal give sig til, er der lidt ideer her :-)

Ellers glæder jeg mig bare til dagen i morgen som skal tilbringes sammen med min mor og søster samt en masse kjoler :-)

8 kommentarer:

  1. Glæder mig også sis. Det bliver så spændende at se hvilken kjole du finder. Hils svigerfar... :-)
    Super fine wallstickers... Tror du skal hyres når vi får nyt hus.

    SvarSlet
  2. Har Emil fået post idag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi fik ikke set i postkassen i går, men gør det lige i dag :-)

      Slet
  3. Hvor er de fede de der wallstickers, har du bare hele ark i forskellige farver og så klippet dem ud enkeltvis og sat ovenpå hinanden?
    Ha en god dag i morgen med kjoleprøvning, så er det nok meget rart der ik er 30 grader i morgen, selvom lidt sommer snart vil være på sin plads :)

    SvarSlet
  4. Ja det er bare forskellige ark der er sat sammen. Det er super hyggeligt, har også fået lavet en flagranke til skråvæggen som er blevet rigtig fin.
    Ja lidt sommer ville ikke gøre noget :-)
    Har i klistemærkesamlingen fyldt op ? :-) :-)

    SvarSlet
  5. Hej
    Må jeg spørge dig om hvor du køber ark i forskellige farver til at lave wallstickers af?
    Venlig hilsen Johanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Jeg har købt det på trendsales, hvis du bare søger på wallstickers folie så er det fra hende der hedder mk-stickers :-) Kan kun anbefales :-)
      God fornøjelse :-) Mvh Trine

      Slet
  6. Hej igen Trine :)
    Mange tak for dit svar. Jeg har netop fundet dem på trendsales. Så tak for hjælpen..:) Venlig hilsen Johanne

    SvarSlet