onsdag den 30. maj 2012

Verdens bedste søster

I lørdags den 26. maj (sidste lørdag i maj måned) var det søsterdag, en dag opfundet af Søstrene Grene.
I den forbindelse havde de en rigtig fin konkurrence og der var min søster og jeg heldige at vinde gavekort til Søstrene Grene, så dem må vi da vist ud at bruge som rigtige søstre. Og er sikker på vi kommer hjem med en masse, for 400 kr. i Søstrene kan godt blive til mange ting :-)
Jeg fik også en rigtig fed gave af min søster, en super sød lille taske fra Lill F, desværre var lynlåsen i stykker så den er lige med i Thisted igen :-)

Lidt kreativt er der kommet ud af mine hænder de sidste dage, men syntes jeg mangler noget at gå i krig med. Kan ikke lige finde ud af hvad jeg gerne vil igang med, sådan er det nok når der er så mange ting man har lyst til. Må vist hellere tage en tur rundt i blogland og få noget inspiration.




2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fået lavet, jeg er helt vild med alle de huse du har lavet.

    SvarSlet
  2. Tak for det, jeg syntes også husene er rigtig fine og mest af alt er de sjove at lave :-)

    SvarSlet