mandag den 3. september 2012

Elefantastisk

Her sidder man en mandag aften og har bare lidt ondt af sig selv...
Blev i torsdags akut indlagt og opereret i maven igen (sidste gang var for 2 år siden), men nu skulle problemet være fjernet = et styk æggestok mindre. Men skidt med det, bare jeg kan blive fri for de akutte operationer med sindsygt mange smerter inden, så skal jeg nok klare mig :-)

Nå men sårene spænder og klør og alt er bare lidt øv, kigger så lige ind her for at se hvem der har vundet det fine sengetøj og flotte plakat og det havde jeg så lige - nu er min mandag aften blevet meget bedre så skidt med sår der driller og en mave der gør ondt.



Glæder mig til at modtage den flotte præmie og få den op ved Andreas seng :-)

7 kommentarer:

  1. Så heldig kan man altså være, at vinde! ;-)

    SvarSlet
  2. Øv med operationen, men hvor er de præmier dog søde! :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som noget af en omgang, håber du snart er ovenpå. Stort tillykke med den fine præmie :) det er bare så fint det sengetøj

    SvarSlet
  4. Stort tillykke!
    Fin blog du har her, god inspiration og Andrea er bare SÅ kær! :D

    SvarSlet
  5. Stort tillykke Trine, sikke en omgang du har været igennem, håber at din præmie kan bringe smilet frem på dine læber :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  6. Øv Trine, det var ikke godt at læse! Håber virkelig det løser det hele og så kan jeg ikke lade være med at tænke: Godt det ikke skete 4 uger senere!! Se du nu at komme på benene igen, så vi kan danse hele natten lang :o)
    Og tillykke med den fede præmie, er da kun lidt misundelig ;o)
    Knus Mette

    SvarSlet
  7. Tal skal i have allesammen, det går heldigvis meget bedre.
    Jeg er helt sikker på at jeg nok skal blive klar til at danse hele natten Mette, så kridt i bare danseskoene ;-)
    Knus Trine

    SvarSlet