mandag den 10. september 2012

Bryllupsforberedelser

...vi  har travlt, men jeg er vild med det.
Vi har jo selv valgt at vi gerne vil arrangere det hele, nok mest mig, men jeg syntes det er super sjovt selv at have en finger med i spillet, nogen vil nok sige at det er fordi jeg ikke mener andre gør det godt nok. Jeg kan nok bare godt lide at organisere og have en finger med i det hele :-)
Med hensyn til brylluppet skal jeg ikke have noget med maden at gøre, det har vi hyret en super god kok til, men lidt vil jeg jo godt være med i det alligevel......
Så jeg har eksperimenteret og lavet pynt med god hjælp fra en rigtig fed bog, til dem af jer der ikke har bogen kan jeg kun sige at den er helt kanon, Julia har skrevet den med fin tekst og meget flotte billeder, og så kan alle altså være med.



 

Og så fik jeg den anden dag en lille kasse fra  Anettes favoritter, en fin lille webshop med det man lige har brug for. Samtidig har hun en rigtig fed blog med masser af opskrifter.


Så er det bare og komme igang, for der er ikke længe til.....

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændene ud :) Den bog må hellere ryge på ønskesedlen til min fødselsdag i næste måned. Det lyder rigtig spændende med alle de forberedelser - glæder mig til det bliver min tur til at forcerede til næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil klart anbefale bogen, den er sådan set meget simpel, men det er nok det jeg godt kan lide, nem og gå til og med fine billeder.
      der er nok at se til når man selv vil være med i det hele, men det er også en fed fornemmelse og tilfredsstillese at få lov til. Er dog ikke sikker på jeg havde gjort det hvis ikke jeg var hjemme på barsel :-)
      Og tillykke med dit kommende bryllup, det bliver da også rigtig spændende :-)

      Slet