fredag den 22. juni 2012

Mums....

Emil har holdt en fri dag i dag, da både han og Andrea skulle til kiropraktor.
På vej hjem var vi lige inde og handle lidt for vi skulle hjem og lave Emils yndlingskager :-)
Jeg havde set en meget meget nem opskrift her så det skulle prøves.
Og hvor blev de bare gode (vi har nemlig prøvesmagt), tror godt de kunne blive en nem kage favorit her i huset.
Og dem det hele handler om er dem her
De nemmeste romkugler :-)
Romkuglebageren :-)
Nu står de i køleskabet og venter på farmand snart er hjemme til kaffe, for i det vejr her, er der da vist ikke vejr til andet end indendørshygge :-)

Ugen er gået med at lave lidt flere wallstickers og så er der kommet en stak sættekassehuse som indtil videre er blevet malet, så skal der bare skæres en masse fint papir.


Vi fortsætter dagen indenfor og håber så på tørvejr i morgen til alle de fine Sankt Hans bål der skal tændes og årets Å-rock fest. En fest vi glæder os til, nok specielt mig, da det er MEGET lang tid siden jeg har kunne få andet end sodavand, så håber Mokai'erne og Astien er kold :-)
Er nemlig helt sikker på selskabet er i top!
Rigtig god Sankt Hans :-)

7 kommentarer:

  1. De ser godt nok lækre ud de romkugler :) den opskrift skal da helt sikkert prøves. Sikke mange kreative ting du får lavet, er helt misundelig på de flotte wallstickers :O) håber i havde en god fest i går, vejret var desværre bare ikke det bedste

    SvarSlet
  2. Jo tak vi havde en rigtig god fest og vejret var nu ok så det var dejligt :-)
    Jeg vil gerne lave nogle wallstickers til dig? Tænkte du på nogle specielle?

    SvarSlet
  3. Ja det var da dejligt, for der hvor vi var, viste vejret sig fra en kedelig side. Ej hvor er det et sødt tilbud. Tænker lidt på flagranken, gustav har nemlig en skråvæg på værelset med et vindue i midten. Kan de sidde fast på savsmuldstapet?

    SvarSlet
  4. Det kan jo være vi kan finde ud af noget med lidt bytteri :-) Jeg tror helt sikkert godt de kan sidde fast på savsmuldstapet, men har ikke prøvet det. men jeg kan lige sende en lille prøve til dig, så kan du se om det ikke kan lade sig gøre :-) Kan du ikke lige sende din adresse til mig, min mail er hoiien@hotmail.com !

    SvarSlet
  5. Sikke produktiv, og den romkugle opskrift skal da helt sikkert testes.
    Jeg er vild med dine sommerfugle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt får man da lavet på barsel, selvom bryllupsforberedelserne tager en del tid :-) Romkuglerne er for længst spist her, men tror de kommer i produktion igen :-) Er også vild med sommerfuglene og syntes det er så fint at man bare kan tage dem ned igen når ikke man gider dem mere :-)

      Slet