onsdag den 27. juni 2012

Hyldeblomstsaft

Jeg går i disse dage og kigger lidt til det her

Selvom jeg syntes de var noget flottere da de så sådan her ud
Men glæder mig dog til der er gået lidt flere dage, så det kan blive hældt på flakser og prøvesmagt :-)
Opskriften er den der har været bragt i Boligliv.
Det er også blevet til en flaske rabarbersaft med vanilje som altså er blevet rigtig godt, har aldrig prøvet med ren raberbersaft men vaniljen gør at det ikke er så surt, så det skal helt sikkert prøves igen.
Da glassene med min søster super skønne pickles var blevet tomme måtte jeg igang med at lave nogle selv, så kan vi klare os lidt igen :-)

Jeg har også fået sat lidt papir/tapet i nogle af de små sættekassehuse, så må vi se hvor de ender henne, for vi kan vist ikke have flere her i huset :-)
Ellers går tiden i øjeblikket med en masse bryllupsforberedelser.
Har vist ikke fået fortalt at kjolen er købt, har fundet en kjole som var lige mig, en kjole som jeg bare havde lyst til at have på hele tiden, men det er nok ikke så praktisk.....
I går aftes skulle vi have skrevet en tekst til invitationerne, men det er nu ikke bare lige noget man gør, vi var langt omkring, men tror vi fandt ud af det. Senere i dag skal vi så ud til nogle venner, hun er grafiker, så kan bare det der med invitationer osv - bliver spændende!!

Andrea er også ved at være godt hårdfør og meget tålmodig, hun finder sig i næsten alt....
Her "mosler" storebror lidt med hende, men når bare Emil er der, så griner hun og er i godt humør.
Det kan man da kalde søskendekærlighed
Mon også den går om 2 måneder :-)

2 kommentarer:

  1. Uhmmmm....
    Hyldeblomstedrik.
    Det er bare så skønt og jeg er i skrivende stund på vej ud for at samle mig nogen, da jeg også skal lege lidt med hyldeblomsterne på forskellig vis.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er bare super godt og perfekt at putte i smoothies, dem drikker vi nemlig mange af her i huset :-)
      Spændende hvad du mere skal lave af hyldeblomsterne.....

      Slet