mandag den 9. januar 2012

Nyt år venter...

Så gik hele december uden et indlæg her på bloggen. December har været hektisk her i det nordjyske. Jacob har virkelig knoklet ovenpå for at vore ombygning skulle blive færdig, vi har dog ikke helt nået det endnu. Vi kom jo lige til at udvide med en ny trappe også.


Men det går stærkt fremad, så det varer forhåbentlig ikke så længe inden vi kan tage hele den nye 1. sal i brug - det bliver fantastisk - og jeg får min krea plads :-)

Jeg har dog været noget kretiv i december, nu hvor jeg har skulle holde mig i ro.
Jeg har fået hæklet en masse mad til Emil. Han blev 4 år i fredags. Vi havde lavet en købmandsdisk til ham og der skulle jo være noget at sælge i butikken.


Det meste er hæklet ud fra bogen "Tasty crochet" af Rose Langlitz.
Noget af det er hæklet ud fra fri hånd, bl.a. appelsinerne og citronen.
Isene så jeg hos Josefine og æggene er fra Karens fantastiske DIY.

Kagerne er både fra bogen og fra Ønskefe

Det har været super sjovt at lave en masse "mad" og der kommer sikkert også mere til hen af vejen.

Men nu skal tiden vist bruges på at få lavet lidt til lillesøster inden hun melder sin ankomst, det kan jo aldrig vare - på torsdag er der 3 uger til termin.

5 kommentarer:

  1. Hold fast du har hæklet meget. Hvor er det fint! Er han glad for at lege med købmandsdisken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette og velkommen på bloggen. Emil er rigtig glad for købmandsdisken og syntes det er alletiders når nogen vil købe noget af ham.

      Slet
  2. Tak for linket, falder næsten tilfældigt over det idag.
    Sikke produktiv du har været.

    SvarSlet
  3. Super fede ting du har hæklet og tak for den søde hilsen på min blog :) Skal helt sikkert have farmor Aase til at hækle sådan noget til Aksel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså super nemt at hækle en masse mad, og noget Aksel sikkert vil elske når han bliver lidt større :-) Tror ihvertfald at Andre også bliver glad for det om et års tid:-)

      Slet