onsdag den 25. januar 2012

Den søde ventetid....

Ja vi venter jo stadigvæk på lillesøster her i huset, men med kun 1 uge til termin går det da den rigtige vej :-)
Weekenden blev brugt herhjemme med at få ordnet en masse ting. Jacob lavede bl.a. et bord til badeværelset, så nu skulle det også være klaret. Selvom han vist havde mere travlt med at holde øje med Emil der jo fandt på de mest vilde ting samtidig.

Her har han lige fundet ud af at træklodserne flyver op i luften når han hopper på pinden....
Der blev også lavet racerbane af alle klodserne, så cyklen fik ikke for lidt rundt på terrassen.
Indenfor fik jeg også lavet lidt kreativt. Vi har jo en masse tomme vægge efter ombygningen, så det kan jeg gå og hygge mig med at finde ud af hvad der skal der på.
Jeg fik ihvertfald lige malet et par rammer og Emil fik malet en æske til Oldemor som bliver 80 år.
Hvad der skal i alle rammerne endnu har jeg ikke bestemt, men skal nok vise væggen når de er kommet op.

Jeg har længe tænkt på at jeg ville prøve at brodere et eller andet, men det har været et stykke nede af listen. Den anden dag var Emil og jeg så lige på biblioteket hvor jeg faldt over "Gavebogen" af Theresa Maria Gjessing.

Det er en rigtig fin bog og ikke første gang jeg har haft den lånt. Men her var en lille elefant jeg fik lyst til at prøve, nu er jeg så gået igang, så må jeg se hvad det ender med at blive til. Har stadigvæk en hel del vand i kroppen og specielt i fingrene så det er meget kort tid af gangen jeg kan bruge hænderne, men noget skal man jo lave når man skal tage den med ro.
Ser bare frem til snart at få min krop tilbage, og ikke mindst få gang i hæklenålen igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar