onsdag den 27. marts 2013

Hvor blev marts af?

Vores marts måned er forsvundet meget hurtigere end månederne plejer at gøre.
Måneden er gået med sygdom, kursus, en masse dejlige fødselsdage, en uges ferie, en operation, sidste dag på arbejde for mit vedkommende og lige om lidt er det påske.
Selvom måneden er fløjet afsted har det også været en måned med en masse dejlige oplevelser, bl.a. var vi i sidste uge, en uge på Dayz Seaweat i Nymindegab sammen med Jacobs forældre. En rigtig dejlig uge hvor det kun handlede om at være sammen, hvilket alle, både store og små nød virkelig godt af. Det var første gang vi var der, og det kan på det varmeste anbefales :-)

I morgen er det påske og på tirsdag starter jeg nyt arbejde, det glæder jeg mig rigtig meget til og er naturligvis også spændt på en ny arbejdsplads og en masse nye kollegaer. Skulle dog lige have en lille operation overstået i mandags, så har brugt de sidste to dage på at sove "rusen" ud. I dag fik jeg  lavet lidt forårspynt og taget et par grene ind. Men syntes godt nok det kniber med at finde energien til noget kreativt, men lidt har vel også ret.



Filtkuglerne er de små fra Søstrene Grene, havde ikke flere af de store som også ville være rigtig fine.

I får lige et par billeder af et par glade børn som nød at få alt opmærksomheden en hel uge.






Behøver jeg at sige at der blev spillet meget UNO :-)

Nu står påsken på lidt flere fødselsdage og nogle dejlige dage herhjemme :-)

Rigtig god påske.

1 kommentar:

  1. Hej
    Hvor blev du af - SAVNER dine små finurlige og skønne indlæg med super ideer ;-)

    VH Rikke

    SvarSlet