fredag den 4. januar 2013

Året 2012

Så er det blevet år 2013, men året 2012 vil for altid stå som noget ganske særligt for mig. Når jeg tænker tilbage tænker er det med meget blandet følelser. Året startede ud med at jeg mistede en af de vigtigste personer i mit liv - min far. Det har været og er stadigvæk en stor sorg, en sorg jeg forsøger at leve med, men jeg ved min far har det bedre hvor han er og ønsker os alt det bedste.
Kun en uge efter denne sorg skete en af de største begivenheder i mit liv, vores lille Andrea kom til verden. Den glæde det er over at blive mor for anden gang kunne naturligvis bringe et lys frem i vores familie, så tror på at når et lys slukkes tændes et nyt.
Jeg har været så heldig at gå hjemme hele året, så har haft god tid til at planlægge både bårnedåb, 30 års fødselsdag og ikke mindst vores bryllup. Det var endnu en af de største begivenheder i mit liv, en dag vi aldrig vil glemme, og en dag jeg hver dag tænker tilbage på med stor glæde.
Året har også haft mange flere store begivenheder som jeg vil tænke tilbage på med stor glæde.


Og selvfølgelig blev 2012 også året hvor jeg rigtig fik gang i at blogge, har nydt at have et frirum hvor jeg har kunnet dele lidt af det tiden går med herhjemme. Som alle andre ville jeg ønske der var flere timer i døgnet så, der kunne produceres flere kreative ting, men har nydt de ting jeg trods alt har fået produceret og håber der kommer meget mere i det nye år.



2 kommentarer:

  1. Ja 2012 blev en rigtig rutschebanetur hvor alle følelser var i spil. Vi savner far, men vi har fået Andrea, og jeres fantastiske smukke bryllup... Og vi var på en helt forrygende dejlig ferie sammen med mor.
    Stort knus fra Rikke

    SvarSlet
  2. Skønt år, fra mine øjne. Dejligt at følge med. Jeg tager et år mere.

    SvarSlet