søndag den 11. november 2012

En ting mindre

Fik den anden aften endelig streget en ting på listen over det jeg gerne ville have lavet, og hvorfor det har taget så lang tid med at få lavet ved jeg ikke, for det tog godt nok ikke lang tid at få syet lidt risposer.
Og når jeg bagefter ser hvilken stor lykke de har gjort, nok mest hos Emil, forstår jeg da ikke jeg ikke har fået det gjort noget før. Men skidt pyt nu er det gjort, så må vi se om jeg ikke får lavet lidt flere.



Rigtig god søndag :-)

2 kommentarer:

  1. Åh ja ærteposerne står også på min to-do liste. Det tager ingen tid, men projekterne hober sig op og tiden er knap synes jeg :)
    Er sikker på at min Emil også vil elske dem.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den tid kunne vi godt bruge noget mere af :-) De er ihvertfald et hit her i huset og med den korte tid det tager at lave så er jeg glad for at jeg endelig fik det gjort. Mon ikke også snart du får dem streget på din liste :-)
      Kh Trine

      Slet