onsdag den 15. august 2012

Gang i nålen

Fik endelig fundet hæklenålen frem den anden dag, den var ved at være blevet helt støvet :-)
Havde for lang tid siden set de små converse sko flere steder, så nu skulle det være.
Andrea skulle have et par.
Jeg fik hæklet et par efter den største størrelse i mønstret, men de var for små, så jeg måtte hækle et nyt par med lidt ekstra masker her og der.
Er sikker på jeg nok skal finde en lille pige fod der kan passe de andre, da der er en masse babyer på vej i øjeblikket :-)
Mønstret er herfra



Skoene var meget nemme at lave og måske kommer der flere par, nu hæklenålen er kommet igang igen, men der er jo så mange andre ting jeg også gerne vil igang med at hækle.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de altså søde - jeg har stadig ikke fået gang i hæklenålen, så det har vist lange udsigter før jeg kaster mig over sådan et projekt:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, jeg syntes altså også at de er super søde og faktisk ikke så svære at lave. Jeg er helt sikker på at du også sagtens kan få gang i nålen.
      KH Trine

      Slet
  2. De er da godt nok søde, og en fantastisk ide til en personlig barselsgave :)

    http://grymarie.blogspot.dk/

    SvarSlet