mandag den 21. maj 2012

Falsk alarm!

Det var (desværre) ikke skoldkopper Emil havde, men sikkert loppebid fra nole af de dyr han var i nærkontakt med i går. Jeg har virkelig været i tvivl om det var skoldkopper og syntes egentlig jeg har set nogle i forbindelse med mit arbejde, men der er ikke rigtig kommet flere på Emil og ingen blærer. Så det må være en anden gang, selvom det kunne passe meget fint i denne uge, men det blev det ikke.
Det gode er så at Emil kan komme med på bondegårdstur i morgen med børnehaven og moderen kan måske få lavet lidt kreativt :-)

Den anden dag skulle vi tage et billed til oldemor af de to oldebørn, men det var altså ikke så nemt at få to til at smile samtidig :-)

Dette blev oldemor dog rigtig glad for alligevel.

Nu skal jeg vist lige se om ikke jeg kan få lidt over hæklenålen inden sengetid :-)
Håber i alle har nydt det gode vejr :-)

1 kommentar:

  1. Åh ja, skoldkopper - dem har vi heldigvis overstået :)
    Dejlige billeder fra jeres tur, tænk at de gider spise spaghetti :) Hvor bliver hun stor den lille Andrea!

    SvarSlet