søndag den 6. maj 2012

En dejlig dag :-)

Der har været lidt stille på bloggen den sidste uges tid, men jeg har haft travlt med at planlægge Andreas barnedåb som vi fik holdt i fredags. Det var en rigtig dejlig dag og Andrea fik en rigtig "dåbskage"
Selvom hun ser lidt sur ud tror jg hun syntes det var en god dag :-)
Vi fik en masse lækre ting til hende, bl.a. Smallstof sengetøj, gaia og ko sengetøj, 2 dukkevogne, en træ xylofan, tripp trapp stol i lilla og mange andre dejlige ting.
Vi havde slået barnedåb og min fødselsdag sammen, så jeg blev også begavet med den her smukke ring fra Anne Black
Den er jeg bare rigtig glad for. Resten må i have tilgode til næste weekend hvor jeg glæder mig til at se 15 tøser til brunch.
Et par super flotte buketter fik jeg også
Alt i alt en rigtig dejlig dag :-)

I dag har vi været på skovtur, det var noget Emil kunne lide og vi så rigtig mange af dem her

Lidt kreativt er det også blevet til.
Jeg har fået givet lidt dåser tapet på. Dåserne er fra Andreas "mad" og er rigtig fine til formålet, papiret er fra Rie Elise Larsen.
Derudover har en gammel sættekasse fået ny farve og venter nu bare på noget nyt papir. Jeg har bestilt lidt nyt her.

Nu kalder dynen vist inden en ny travl uge starter :-)





3 kommentarer:

  1. Hej Trine. Tak for din søde hilsen, skrev til dig i går men så ville den ikke gemme :( tillykke med lille Andrea, hun er så fin!! Og din ring er så flot, den har jeg også kigget på en del. Hvis du nu får for mange dåser, så gem lige nogle til vi ses næste gang ik?
    Knus Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette!
      Tak for det:-)
      Er også vild med ringen, så enkel og alligevel så speciel.
      Jeg skal nok lige se om ikke der kan blive et par dåser til dig, de en super fine til nærmest alt :-)
      Knus Trine

      Slet
  2. Hov og tillykke med dig, det glemte jeg i farten :) håber du får en god dag på lørdag!
    Kram Mette

    SvarSlet