fredag den 23. marts 2012

Som tiden flyver afsted...

Så er der gået en måned siden sidste indlæg og vi har nu en datter på næsten 7 uger.

Det har været meget stille på den krative front lige indtil sidste uge hvor jeg fik taget mig sammen og med god hjælp fra svigermor fik lavet nyt betræk til Andreas voksipose.
Jeg syntes den er blevet rigtig fin, alt stoffet er i babyfløjl og fra stof 2000.
Lillepigen har indtaget den og det virker til hun sover ganske udmærket i den.

Ellers har vi travlt med at blive færdige ovenpå, Jacob fik i weekenden sat lysninger i kontoret/mit krea hjørne, så håber på vi i weekenden kan få sat skrivebord og hylder op. Så begyner alt det sjove nemlig for mig.

Man kan på billedet ikke helt se det, men det bliver to kontorpladser med havudsigt - helt fantastisk!
I vinduet fik mine nye små huse lige lov at komme med på billedet. Jeg så dem her, skulle bare lige vise dem til Jacob, så gik der 5 minutter og han havde lavet en stak til mig.
Jeg måtte dog selv pudse og male dem :-)
Syntes de er super søde og de pynter rigtig fint i den nye vindueskarm.

Lige nu sover Andrea så dejligt i barnevognen, så vil skynde mig at komme i noget tøj og ud og nyde det dejlige solskin. Mon ikke også storebror gerne vil hentes i børnehave så det kan blive weekend :-)

2 kommentarer:

  1. Det er sørme et fint betræk i fik lavet til voksien :) Jeg har selv en Basson uldpose til Aksel, som jeg rigtig gerne vil have et nyt betræk til. Var det meget besværligt? og er babyfløjl et godt og solidt stof? (har ikke den mindste forstand på at sy) ;) -Har heldigvis en god veninde, som vil hjælpe.

    SvarSlet
  2. Hej Janne!
    Jeg er heller ikke nogen ørn til at sy, jeg fik rigtig god hjælp af min svigermor.
    Men jeg syntes nu ikke det var så svært, det sværeste var lige at få placeret snore og lavet (knap)huller de rigtige steder. Men så længe man har en original at klippe og se efter kan i sagtens klare det.
    Babyfløjl er meget nemt at sy i, den eneste ulempe er at det måske fnuldre lidt mere end bomuld, men jeg syntes også det virker sådan lidt mere lunt med fløjl. Jeg lavede også et til Emil og det var i bomuld og ganske fin, så det er nok lige hvad man syntes :-) Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet